FAQ
1. Jakie są sposoby dostawy towaru?

Dostawy na terenie Polski realizowane są za pomocą firmy kurierskiej bądź Poczty Polskiej.  Więcej o sposobach dostawy można przeczytać tutaj.

2. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

W przypadku przesyłki kurierskiej, czas dostawy w 90% przypadków przypada na kolejny dzień roboczy. W przypadku wysyłki Pocztą Polską, czas ten może wydłużyć się do 3 dni roboczych. Pod warunkiem prawidłowego zamówienia.

3. Czy możliwe jest sprawdzenie sprzętu w obecności kuriera?

W obecności kuriera można sprawdzić zawartość przesyłki (ma on obowiązek poczekać). Jeżeli zakup był dokonywany "za pobraniem", to taka możliwość będzie dopiero po uregulowaniu należności kurierowi. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braku części zawartości przesyłki, należy sporządzić z kurierem protokół szkody. Kurier wyposażony jest w odpowiednie druki. Protokół ten jest podstawą do złożenia ewentualnej reklamacji w naszej firmie. Brak protokołu sporządzonego przy dostawie może znacząco opóźnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tego tytułu.

Ważne: Kurier nie ma obowiązku czekać aż uruchomisz nowo zakupiony sprzęt.
Sprawdzenie przy dostawie powinno dotyczyć wyłącznie zgodności ilościowej i ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Oczywiście wszystkie ewentualne wady, które wykryjesz po odebraniu przesyłki, będą rozpatrywane zgodnie z standardowymi warunkami reklamacyjnymi.

4. Co się dzieje, jeśli kurier akurat nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

Jeśli kurier nie zastanie nas w podanym miejscu dostawy zadzwoni pod wskazany w formularzu numer telefonu i spróbuje umówić się na inny termin dostawy. W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego kurier zostawia awizo, z podanym numerem przesyłki oraz numerem telefonu do oddziału firmy kurierskiej. Przesyłka wraca do magazynu kuriera i oczekuje na powtórną próbę doręczenia. Kilkukrotna nieskuteczna próba dostarczenia powoduje zwrot przesyłki do nadawcy czyli do sklepu.

5. Czy sprzedawane produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję realizowaną na terenie Polski w siedzibie odpowiedniego dla danej marki serwisu.


6. Jakie są formy i sposoby płatności za towar ?

- Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 5 000 zł, płatność większych zamówień musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.

- Gotówka - zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie w Poznaniu

- Karta płatnicza - przy odbiorze w sklepie w Poznaniu

- Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.

- Sprzedaż na raty - naszym klientom oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym  który jest dostępny dla klientów z całej Polski.

7. Czy wystawiane sa faktury VAT ?

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT na życzenie klienta. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem. Dla pojazdów zawsze jest wystawiana faktura Vat - która jest podstawą do rejestracji pojazdu w takim przypadku klient decyduje czy wystawiamy na osobę prywatną czy na firmę którą ewentualnie posiada klient.

8. Zauważyłem, że faktura VAT nie została podpisana, co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać ani podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:

- od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;

- od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;

- od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

9. Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, co teraz?

Jeśli chcesz zadać nam dodatkowe pytanie, na które nie ma odpowiedzi w tym tekście, skontaktuj się z nami. tel 61 6638955 lub 601331380 w godzinach 9-17 w dni robocze.